Wednesday, March 17, 2010

16 March 2010....boring kpada sronok..

-aku call dia...tp dia xangkat...baru mau ajak lepak sme2..
-aku call anak buah aku..xangkat gak...ah g cheras dlu la..
-smpai cheras..paan xblk kje ag..nk tgu dia balik keras la aku..
-aku call dia lagi..maseh xangkat..call anak buah aku..haha pick up pun..
-smntara tgu paan blk aku gerak ampang..jpa anak buah aku tu..farah nama dia..12 tahun beb x jpa..
-smpai ampang lepak ngn farah, kak chik ngn abg zainal...sgt best..yela da lme xjpe..borak sana borak sini..
-kul 12.30 aku balik smula ke maluri...paan xblk lg..cis..kate kul 12 nk blk..last2 kul 1 bru balik..
-tgu paan siap pastu bergegas ke batang kali..
-pegi mandi kolam air panas...dlam sejam lebey gak r brendam..fuuhh lyan gle...
-3.45..lepak mapley area umah paan..mkn nasi lemak ngn ayam tandori smbil tgk bola..pekena dgn milo ais..gle lazat syial..chelshit vs inter..haha chelshit kalah..huahuahua!!
-anta bdak2 ni blk maluri..aku trus pulang smula ke bangi..
-dari boring nk mam..btukar jd sronok mcm mlayang2..thanks kalian smua..
-dia??aku xpham..sbb dia xnk angkat call aku..
-hmmmmmm...

No comments:

Post a Comment